Wednesday, July 1, 2009

NAK LUAH SUMTING NIE...







kat atas nie lah jantung hati ku..akulah cinta hati ucuk dier...heeee...hrni 1 july genap 11 bulan dah aku dengan abang aku..i love him so much... dier tak encem di mata sesape pun tapi dier manis di mata dan hati aku...dier laen dari yang laen...caring...loving...manje...hehehe...aku tak pernah rase mcm nie walau dengan sesiapa sekali pun sebelum nie...ramai yg aku kenal...tp x sebahagia dengan abang...banyak dah dier korbankan untuk aku...solat pun tak pernah tinggal...dulu aku pernah kate 'aku nak suami yang macam ayah aku' dan alhamdullilah Tuhan makbulkan doa aku..kebanyakan perwatakan dier cam ayah...cumer dier xgarang cam ayah...yerlah..aku nie kan dah tentu2 garang kene arh dengan mammat yg tenang n cool like him... family aku sumenye suke dengan dier n leh sesuaikan diri dengan dier terutama adek bongcu aku...n i miss him so much...muaaahhh..love you abg..ape yang dirancang moga menjadi...amin......

1 comment: