Wednesday, July 1, 2009

keluargaKu











banyak sebenarnye kalu nak cter pasal keluarga ku nie...emmm..serba sedikit arh nak story nie..kuagra aku adder ayah..mama..dan aku ader 3 adik beradik...ayah aku nie mat soljer..ayah aku nie soljer yang garang..tegas..penyayang...dan encem...hehehe...walaupun luaran dier garang tapi sebenarnyer dier nie lembut hatinyer,,..penyayang...kelakar plak tue..aku sayang sangat ayah aku...dier lah ayah yang terbaik dan sporting habis dalam dunia nie...dan aku anggap dier lah hero aku...mama aku plak..seorang yang garang gak tau..tp dier penyayang gler...sayang sangat kat kami adek beradik...seorang yang sangat cantek..(percayalah..ramai yang cakap camtue)terlalu cantek..ibu yang paling sporting..sempoi..otai..up to date..kelas gtue...aku bangga ngan mama aku....dier nie penyabar sangat dengan kerenah kami adek beradik...ramai yang jeles ngan aku yang ader mama dan ayah aku...heeeeee....okey..bab adek pulak..aku ader 2 adek jer...ktowang sumer pompuan...adek aku yang no 2 nie cantek tau..mcm aku..hehehe...pemalu tp kelakar..sewel..dan agak suker memberontak dr blakang...dier skang tengah study,,,amek course same ngan aku..course secretary kat perlis..tp dah nak hbs dah...yg penting dier dah pun berpunyer..cayang cgt kat pakwe dyer tue,..nyampah...okey adek bongcu aku..nie manja sket..mengada pun ader..tp comey tau...dier nie baek hati sket..tp suke lah melawan ckap owg tua mcm aku..ekekeke....dyer sekolah ag..thun nie dah nak spm dah...aku doakan dier dapat yang terbaek dalam exam dier..owh yer lupe lak nak gtau nama dowang kan...ayah aku namanye Kol Mohd Zahar Hashim...mama aku pulak Puan Zainani Samsudin...adek aku lak yang tengah tue Cik Zarith Adiba dan adek bongsu pulak Cik Zarith Sofia..n aku?xnak tau ke?ke dah tau? xpe lah....okey..nanti aku sambung ag arh cter pasal kuarga...

No comments:

Post a Comment