Wednesday, July 1, 2009

kawaN2Ku....





























emmm...cter pasal kawan2kan sume owang ader kawan2..ader kawan yang baek...kawan ofis...kawan sekolah....aku ader cumer kawan2 tue...mcm sume owang jugak...aku sayang kawan2 aku...dowang nie lah kawan aku di waktu susah dah senang...aku sayang sangat dengan kawan2 aku...aku nie memang ramai kawan...almaklum arh..peramah terlebih kan...tp bnyak sekadar kawan2 gtue jer arh..yang kekal ngan aku pun yang btol2 bleh masuk pale...almaklumlah aku nie jenis ckap lepas..aku lemah tul yang sensitif nie..tp bler ckap kat owang amboi tak pk perasaan..tp..kwan2 aku nie sumer nyer memang leh masuk pale..dowang adalah salah satu perkara yang indah dalam kehidupan aku selain dari keluarga dan abang yang tersayang..i love you all la....jgn lupa daku yer..

No comments:

Post a Comment