Friday, July 3, 2009

3 July...

hrnie aku malas gler nak g keje..arrghhhh,,!!!bler abg kol kejut jer yang aku pk malas nyer nak nak bangun....nak jer aku datang lmbat keje..alang2 big boss xder kan..tp xjadi arh..kang ader gak yang susah payah tepon bgtau kat ayah aku kat manila yang aku dtg lambat..bengangnyer.... sampai jer tempat keje aku bukak komputer cam besa..pas tue g lepak kat farah lebih..bincang2 pasal nak buat makan next week hr jumaat tok sambut beshday lah pulak...g amek newspapers tok bosh aku...aku macam rase aku mmg makan gaji buta harinie..memg sungguh malas bekerja...sebenarnyer aku sakit kepala gler arhhh..siyes tak than aku...lg2 tgk komp..al maklumlah pkai contact lens...aku nie lebih pada power silau..aku pk punyer pk kan...ape lah aku nak pkai tok majlis dato nanti..aku tak der kaen nie...hrnie blk melaka...so aku yang dengan terlalu sakit kepala nie gagahkan jugaaaaklah..ape lagi...sampai jer meaka aku tros g kedai acik...aku g tukar wat spek arh..tok pkai g kat opis..tunggu arh sampai mata n sakit pale aku nie reda...terbang rm80....ummmph..duk umah nie g bukak arh dvd ncter KAMI...tetiber lak nak tgkk..cedih arh tgk cter nie ag2 bler ABU mati...blum sempat kuaar air mata abg kol...dgr sorre abang aku tros meleleh air na==mata aku....aku rindu sangat2 kat abang.............waaaaaa...... abang miss you so muchhh...

No comments:

Post a Comment